1. مهدی
  2. رژیم غذایی و تغدیه
  3. دوشنبه, 03 تیر 1392

بلند کردن وزنه، کارکردن با تجهیزات ورزشی یک راه بسیار خوب برای تقویت و ساخت عضلات است رژیم غذایی سالم و متنوع و مکمل های مختلف می توانند به روند عضله سازی سرعت بخشند .
پروتئین
پروتئین یک مکمل شناخته شده برای افزایش حجم عضلات است افزایش سطح پروتئین مانند ( تخم مرغ و گوشت بدون چربی ) می تواند مواد مغذی لازم برای رشد ماهیچه ها را فراهم کند.
کراتین
بسیاری از مکمل های وزنه برداری از اسید های آمینه مشتق شده اند. کراتین یک مکمل بدنسازی است بر پایه اسید آمینه است که افزایش انرژی را فراهم می کند و می تواند به افزایش حجم عضلانی کمک کند این مکمل به صورت قرص و پودر در فروشگاه های بهداشتی و تغذیه وجود دارد بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات ( HMB ) یک مکمل دیگر با اثرات شبیه کراتین است.
روغن ماهی
مکمل های روغن ماهی برای افزایش توده عضلانی بدون چربی موثر است امگا 3 از روغن ماهی به کاهش التهاب که با تمرینات شدید بوجود می آید کمک می کند.
آلفا لیپوئیک اسید
آلفا لیپوئیک اسید یک آنتی اکسیدان است که در بازسازی و جلوگیری از شکست عضلات کمک می کند. سبب افزایش جذب اسیدهای امینه و گلوکز به داخل سلول و کاهش جذب چربی و ذخیره سازی آن می شود.
ویتامین C
این ویتامین یک آنتی اکسیدان است که می تواند زمان بهبودی آسیب عضلات را کاهش دهد و به ساخت سریعتر و بیشتر عضله کمک می کند.

رای به این پست
نظر
هنوز نظری داده نشده است.
ghazi.ahad پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای دادن
Undo
سلام خیلی کم وزن هستم از چه راهای میتوانم عضله هایم را بزرک کنم
نظر
هنوز نظری داده نشده است.
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
کد امنیتی
لطفا کپچای زیر را تکمیل نمایید

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

© 2019 , وب سایت رژیم سلامتیاستفاده از مطالب تنها با درج لینک مستقیم مجاز است.

Search