1. سمیرا
  2. مباحث پزشکی
  3. یکشنبه, 05 بهمن 1393

با سلام
26ساله هستم برای درمان جوش دوماهی هست زیر نظر دکتر هستم واز قرصای Minostad 50  و اسپیرونولاکتون 100 و ایتسترون مصرف میکنم و چون شاغل میباشم  سه قرص را همزمان با هم میخورم حدود یک هفته بعد از قطع مصرف در دوره اول دچار تب خیلی شدید شدم که بعد از یک روز روی دست و سینه و شکمم لکه های صاف و قرمز دیدم البته همراه تب گلو درد و سردرد هم داشتم علایم سرما خوردگی الان 10 روز گذشته لکه ها نرفتن و جدیدا دونه های ریز در اوردم ولی خیلی کم با خارش کم دارن به دکتر پوست نشان دادم گفت چیزی نیست و دوباره نسخه رو تمدید کرد ولی من خیلی نگرانم تب رو گاها دارم سردرد و گاهی از معده احساس ناراحتی دارمو داغ است .  و لکه ها که نرفتن پریودیمم درست نبود با خوردن این قرصا البته امروز رفتم پزشک و گفتم ازمایش کامل انجام بدم . اضافه کنم که من طبع گرمی دارم  گاهی کف دست و پاهایم داغ میکند و همچنین گاهی از خواب که بیدار میشوم سر و گردنم خیس از عرق میشود .


ممنوووووووون میشم راهنمایی کنید خیلی نگرانمCry

رای به این پست
نظر
هنوز نظری داده نشده است.


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
کد امنیتی
لطفا کپچای زیر را تکمیل نمایید

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

© 2019 , وب سایت رژیم سلامتیاستفاده از مطالب تنها با درج لینک مستقیم مجاز است. حامی: ایمیل مارکتینگ

Search