1. زینب
  2. تغذیه و بیماری
  3. چهارشنبه, 12 شهریور 1393

نکاتی در مورد مواد غذایی که دارای ارزش غذایی فوق العاده بوده و در پیشگیری از انواع سرطان موثر است

باقلا و لوبیا - باقلا منبع خوبی از پروتئین، فیبر، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند باقلای پخته، انواع لوبیاها و عدس منبع مناسبی از فیبر هستند. این مواد غذایی به کنترل وزن کمک می کنند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی و برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد.
انواع توت ها - توت ها ( تمشک وحشی، توت فرنگی، تمشک سیاه و یا زغال اخته ) سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هستند و روند پیری را به تاخیر می اندازند. توت برای کاهش عفونت، محافظت از حافظه و کاهش ابتلا به سرطان گزینه ای مناسب است
سبزیجات چلیپایی - سبزیجات چلیپایی شامل (  گل کلم، کلم بروکلی، کلم پیچ و خربزه ) سرشار از فیبر هستند و خطر ابتلا به انواع سرطان های معمول را کاهش و  علاوه بر این به حفظ وزن هم کمک فراوانی می کنند. کلم بروکلی به اندازه یک لیوان شیر کلسیم و بیشتر از یک پرتقال ویتامین سی دارد و همچنین برای مغز محافظی قدرتمند می باشد.
سیر - سیر دارای آنتی اکسیدان و مزایای بسیاری از جمله کمک به کاهش فشار خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها است.
زنجبیل - زنجبیل به محافظت در برابر سرطان و تقویت سیستم ایمنی بدن به شما کمک می کند. همچنین برای درمان حالت تهوع به ویژه در زمان شیمی درمانی موثر است

رای به این پست
نظر
هنوز نظری داده نشده است.


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
کد امنیتی
لطفا کپچای زیر را تکمیل نمایید

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

© 2019 , وب سایت رژیم سلامتیاستفاده از مطالب تنها با درج لینک مستقیم مجاز است. حامی: ایمیل مارکتینگ

Search