1. محبوبه
  2. رژیم غذایی و تغدیه
  3. یکشنبه, 06 اسفند 1391

سلام خدمت آقای دکتر فتحی

ببخشید مزاحم وقتتان می شوم من خانم 40 ساله هستم که دارای چربی خون بالا هستم که شما در مقاله تغذیه در چربی خون بالا توضیح کامل دادید می شه کمی هم راجع به چربی های مفید توضیح بدهید ممنون از پاسخ شما

رای به این پست
نظر
هنوز نظری داده نشده است.
دکتر فتحی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای دادن
Undo
با درود چربی ها بر دو نوع ( خوب و بد ) هستند که چربی های بد، همان [b]چربی های اشباع[/b] و چربی های خوب، [b]غیر اشباع[/b] ( یعنی چربیهایی که یک یا چند باند دوگانه دارند ) می باشند. [b]ماهی های چرب[/b] مانند ( ماهی ساردین و آزاد ) سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 می باشد که اثر محافظتی در دستگاه قلبی و عروقی، بینایی و عملکرد مغز دارد [b]امگا 3[/b] در ( جوانه گندم، روغن کتان ، روغن کانولا و حبوبات ) نیز وجود دارد. [b]روغن زیتون[/b] از چربی های غیر اشباع منو با یک ( یک باند دوگانه ) است که می توان سالاد را با آن مصرف کرد. [b]بادام و گردو[/b] از چربی های اشباع نشده مفید هستند از چربی های اشباع نشده مفید دیگر مانند ( آفتابگردان، ذرت و سویا ) می باشد که اثرات ضد التهابی هم دارند. و [b]آووکادو[/b] میوه ای سرشار از آنتی اکسدان می باشد که در لاغری مفید می باشد. چربی های مفید در رژیم های لاغری استفاده می شود ولی توجه داشته باشید که همین چربی های اشباع نشده مفید هم اگر به مقدار زیاد مصرف شوند باعث چاقی می شوند. متلا بادام دارای کالری زیاد می باشد و مصرف زیاد آن باعث چاقی می شود.
نظر
هنوز نظری داده نشده است.
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
کد امنیتی
لطفا کپچای زیر را تکمیل نمایید

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

© 2019 , وب سایت رژیم سلامتیاستفاده از مطالب تنها با درج لینک مستقیم مجاز است.

Search