1. مسیح
  2. تغذیه و بیماری
  3. دوشنبه, 14 مهر 1393

آهسته غذا بخورید - غذا را به جای قورت دادن، خوب بجوید زیرا تاثیر زیادی عملکرد سیستم گوارش دارد.
صرف صبحانه را از یاد نبرید - صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است فراموش نکنید.
آب بنوشید - بهترین و موثرترین ماده در کمک به هضم غذا آب است. حتما ۲۰ دقیقه قبل از وعده‌های غذایی آب بنوشید.
پرخوری نکنید - هنگام غذا خوردن مراقب مقدار غذایتان باشید. اگر غذای ریخته شده در بشقاب زیاد به نظر می‌رسد مجبور نیستید همه را بخورید.
از مصرف کنسروها اجتناب کنید - کنسروها دشمن هضم غذا هستند. چیزی که مدت ها در قفسه مغازه مانده بهتر است همان جا بماند.
چای نعناع بخورید - چای نعناع بهترین آرام کننده برای معده است.
زود شام بخورید - شام خود را سه ساعت قبل از خواب بخورید تا غذایتان هضم شود.
از مصرف مشروبات الکلی اجتناب کنید - اداره آمار استرالیا گزارش می دهد که ۱۴ درصد مرگ و میر ناشی از بیماری‌های گوارشی مربوط به مصرف مشروبات الکلی‌ است.
فعالیت بدنی داشته باشید - هر حرکت فیزیکی در هضم بهترغذا موثر است فقط کافی است تحرک داشته باشید.
ظهرها کمی استراحت کنید - در هوای آزاد کفش‌هایتان را در آورید با پاهای برهنه سموم پا آزاد شده و می‌توانید ویتامین D بیشتری هم جذب کنید.

رای به این پست
نظر
هنوز نظری داده نشده است.


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
کد امنیتی
لطفا کپچای زیر را تکمیل نمایید

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

© 2019 , وب سایت رژیم سلامتیاستفاده از مطالب تنها با درج لینک مستقیم مجاز است. حامی: ایمیل مارکتینگ

Search